Uruchomienie eBOK – Elektronicznego Biura Obsługi Klienta

Szanowni Klienci wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, myśląc o Waszej wygodzie, aby usprawnić zarządzanie fakturami oraz przyspieszyć kontakt z nami, uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK). Od teraz każdy nasz Klient posiadający dostęp do internetu oraz adres email, może cieszyć się bezpłatnym dostępem do faktur 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Rozwiązania jakie dedykujemy Państwu umożliwiają m.in.:

-sprawdzanie salda Klienta i terminów płatności,

-korzystanie z ekofaktur, czyli elektronicznej wersji faktur (wysyłana na e-mail),

-sprawdzanie statystyk zużycia wody i/lub ścieków,

-dokonanie zmian niektórych danych ewidencyjnych

-podgląd dokonanych płatności,

-dostęp do danych archiwalnych – historia fraktur i wpłat,

Można to zrobić na stronie: https://www.eko-rzepin.pl/ (w zakładce eBOK) lub bezpośrednio pod linkiem https://www.ebok-ekorzepin.pl/

Korzystanie z eBOK odbywa się w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu z internetem, dzięki temu podawane w czasie rejestracji dane oraz przeglądane w eBOK informacje są bezpieczne i niedostępne dla niepowołanych osób.

Pozostałe komunikaty

Ogłoszenie o pracę

 Szukamy nowych członków do naszego zespołu! Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowiska: – Monter / Konserwator sieci wod-kan – Specjalista ds. technicznych Jeśli jesteś osobą zdeterminowaną,

Read More »